Ainakin Anada, Neonilla, Ruusutar ja QA ovat haastaneet minut listaamaan 5 omituisuutta. Hmmm, onko se edes helppoa. Jotkut asiat voivat olla minulle arkipäiväisiä, mutta joku muu pitää niitä omituisina.

Nooh, aavistelen näitä:<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

1.      kysymykset

Minä olen mestari esittämään kysymyksiä, mitä ihmeellisimpiä ja ajoittain myös täysin irti kontekstista. Vastaukset kertovat niin paljon, mutta myönnän, jos haluan, saan ihmisen hämilleen kysymyksillä.

 

2.      kiltti - tuhma

Yhdistelmä minussa, joka antaa voimaa, mutta ajoittain myös riitelee.

 

3.      ensimmäisenä

Ensimmäiset kerrat ovat minulle tärkeitä. Koskee asia sitten levyn soittamista, jonkun asian tekemistä tai kokemista. Aikaisemmin tämä oli minulle vielä vaikeampi asia.

 

4.     positiivinen hulluus

Elämä on paljon helpompaa, kun sitä ei ota niin vakavasti, vaikka asialliset asiat hoidetaankin.

 

5.      asioissa poukkoileminen

On vaan pakko todeta, että tippaleipieni kulku, nopeus, suunta ja jopa tahkoaminen ihmetyttää itseänikin. Kun löytyy sellainen ihminen, joka pysyy jutuissani mukana ja pystyy vielä pistämään ainakn ajoittain paremmaksi, kiinnostun. Asiasta siirrytään seitsemänteen ja miinukselle alta aikayksikön.