Niin juu ja lauantain baari-ilta oli suksee! Ei, ukkoa ei kainaloon jäänyt, mutta tulipahan jälleen todistettua se, että hymyllä ja silmiin katsomisella saa paljon hyvää aikaiseksi. Sekä itselle, että muille! Nyt sain toteutettua sen, mikä ajatustasolla on hyväksi todettu. Ja se toimii!

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Yksinkertaisesti päätin, että minä voin hymyillä vastaantuleville ja katsoa silmiin. Kukaan ei hyppää housuihini, jos en niin tahdo. Ja kaiken lisäksi minä osaan sanoa ei ja ei kiitos (kiitos vain fiksuille ;). Osaan kyllä sanoa tarvittaessa aika tökeröstikin, mutta silloin vastapuoli on sen todella ansainnut.

 

Ja voi veljet, että minulla oli ja on vieläkin hyvä mieli koko illasta! Kontaktoidut olivat hyvinkin erilaisia, mutta pääasia olikin, että niitä kontakteja syntyi. Minä jopa juttelin muutaman kanssa, tosin vain pikkuisen, mutta juttelin! Hyvä minä!

 

Hyvä mieli on riittänyt näin pitkälle ja nyt olisi hinku uudestaan ulkoilemaan… Yritän pysyä housuissani, niin kuin lauantainakin, tosin en ole varma, kuinka kauan niin voi jatkua? :)