Poolopaidalla pystyy näköjään hämäämään ystäviä. :) Sain siis epäilyt fritsujen mahdollisuudesta. Hihii, tätä kyllä vähän epäilinkin, kun ko. henkilö tiesi, että olen ollut baarissa. Ja tähän väliin on kerrottava, että en todellakaan pidä noista ”lemmen merkeistä”.  Eikä minulla ole fridejä. Moinen teinimeininki pitäisi unohtaa jo kahdenkympin jälkeen. Joskus saattaa kuitenkin sattua vahinkoja. :D

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Syksyllä näin oli päässyt käymään ja itse en ollut huomannut koko juttua. Minulla ei siis ole tapana tuijotella itseäni niskaan. Nooh, kaikessa rauhassa sitten duuniin ja onnekseni ystävä huomasi sen ensimmäiseksi ja valotti minua havainnostaan. Ja minua hävetti, ja nauratti. Minkäs sille nyt enää siinä vaiheessa teet? Ei mitään. Sitkeästi koko päivä töissä, aivan pokerilla. Tosin ystäväni ei ollut ainoa, joka jäljen huomasi ja sain siitä kyllä kuittailua. Onneksi huumorintajuni sen kyllä kestää.

 

Mitä rakkauden osoituksiin tulee, niin mieluummin kuitenkin suosisin sanallisia tai teoilla osoitettuja tunnustuksia. Oli kyse sitten henkisen tai ruumiillisen rakkauden osoituksista. Olen sitä mieltä, että välittämisen osoittaminen on ennemminkin pieniä asioita ja tekoja, hellä kosketus, suukko tai huomio. Oih, mulla on ikävä sellaista!