Jos minä olen vapaa tapaamaan ketä tahansa, niin se ei tarkoita, että muhinoin kenen kanssa tahansa! Ei, ei ja ei. Melkein olin jo unohtanutkin kuinka usein tuohon törmää sinkkuna. Ukkomiehillä on käsittämätön luulo siitä, että sinkut lähtevät pelmahtelemaan lakanoihin, koska voivat tehdä niin. EI. Ihan niin kuin sinkuilla ei olisi mitään rimaa, rajaa tai moraalia ja he olisivat aina jo valmiiksi lämmenneitä. Sinne vaan siittimet sikin sokin…Juu, ei.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Flirttailukin on todella taitolaji. Miten osaat flirttailla oikeassa suhteessa? Toiselle vähemmän voi tarkoittaa enemmän kuin toiselle. Missä vedetään rajaa sänkyyn kutsulle? Minun mielestäni molemmin puolisessa tahdossa ja kyllä nyt ainakin suudella täytyy, ja hartaasti. Ja jos huulet eivät lähde kohtaamaan, niin ei, se on pelkkää flirttailua. Mutta valitettavasti ajoittain törmää tarmokkaisiin pippelinheiluttajiin, jotka kuvittelevat katseen kaatavan. Valitettavasti (kyllä, sitä mieltä olen) myös varattuja seikkailijoita löytyy paljon. Valitettavaa. Jokainen kuitenkin vastaa itsestään ja omista asioistaan ja hyvä niin. Mutta ei se välttämättä aina sinkustakaan kivalta tunnu, että pidetään munkkirinkilänä, jonka voi ottaa käyttöön, kun siltä tuntuu.

 

Ajoittain tuo pippelivetoisuus tuntuu kyllä kummalta. Tiedän, että seksuaalisuus ja sen julkituominen ovat koko ajan yleisempää. Mutta kai minä sitten olen niin vanha, etten minä kovasti innostu, jos minulta kysellään ensimmäiseksi lempiasentoani tai kerrotaan pippelin leveydestä tai suorituskyvystä! Jotain olisi sentään kiva ottaa itsekin selvää. Eikä noilla jutuilla nyt kovin pitkällä tähtäimellä olla liikenteessä. Ehkä minun pitääkin vain ymmärtää se paremmin. Aikani jaksan kyllä tuollaisetkin puheet ottaa huumorilla, mutta kyllä selkä kääntyy piakkoin, jos juttu pyörii vain nostokulmassa.

 

Mutta miehiä on vaikea ymmärtää, sen nyt on todennut jo naapurin Almakin. Ainahan ajatusta on ohjannut ala- eikä yläpää. Mutta ihmettelen vaan! Paljon helpommalla, vaikka yhden illan suhteeseen, saattaisi päästä pehmeällä linjalla. Korvaan kuiskailu ja huulten hipaisu toimii varmasti paremmin kuin seisonta-ajan liioittelut. Ja ei on monesti myös ei. Eikä kiusoitteluksi esitetty vastahangoittelu.